Årsprogram 2013: Ansøgninger til pürsch i Støttrupskoven skal indsendes senest den 1.4. 2013 til formanden eller sendes på Mail. PUT and TAKE. Torsdag den 13.6. 2013 kl. 17.00, er der fisketur til Skinnerup Fiskesø, hvor der er arrangeret en fisketur på 2 timer . Efter at vi har fisket tager vi til Bent Sloth Fjordvej 28 og spiser stegt flæsk med tilbehør, vi medtager selv drikkevarer og service. Pris for turen er 150.00kr Tilmelding til Børge Andersen tlf. 21608169 eller Hans-Werner Dalbram tlf.21654689 senest den 4/6 2013. I år bliver der arrangeret en tur til Nørrelund/Rold skov, hvor der er mulighed for at se og høre skovens kronvildt. Datoen for tilmelding er den 20-09-2013, man for en tilbagemelding efter tilmeldingen på dato for turen og mødestedet for samkørsel inkl. tidspunkt. ----------------------------------------------------------------------------- Vildt /Grillaften afholdes den 26.10.2013 kl.18.00 i Medborgerhuset i Gedsted,der er plads til 70 deltagere så det vil være en fordel med tilmelding i god tid. ----------------------------------------------------------------------------- Der afholdes en reguleringsjagt sammen med Hvilsom og Hvam jagtforenig den 27.01.2013 i Støttrup plantage kl.10.00. Man mødes ved parkeringspladsen pris 50,00kr. husk skovpatroner, små hunde vil blive brugt til jagten har du en så tag den med.